lördag 14 februari 2009

En härlig dag!

Ja igår hade vi gubbar en härlig dag uppe på Isacs mosse. Isen låg tjock och stabil på vattnet och där trampade vi på med hockeyklubban i högsta högg. Jag är väl ingen stjärna på is men jag lyckades hålla mej levande och vi hade riktigt gött. Och med en bulle och varm choklad i snön så blev man ju inte mindre nöjd. Och att solen lös upp banan för oss var ju ett måste för att man skulle vilja spela. Vädret var fenomenalt och spelet stundtals riktigt bra, även om jag kanske inte kan ta på mig det!
Inte den bästa bilden men den visar
solsken och glada pojkar!


Efter det hann jag knappt hem innan vi skulle ner och fylla på kalorierna som vi förlorat. Hur gör man det bäst? Jo, självklart en pizza. En saftig kebabpizza med annans och en krämig sås till. Hur gött som helst!
När pizzan var historia var det dags för nästa aktivitet på listan. Bussen mot Aktiviteten, Fässbergs idrottshall, för att lira fotboll med några kompisar. Vi lira på i 1,5 timme och hade gör skoj.
Efter det frog vi hem till mej och titta lte TV, tjöta och hade det gött.

Annars har lovet varit ganska lugntoch skönt, precis som ett lov ska vara. Jag har tränat Måndag, Onsdag, Torsdag och imorgon har jag träningsmatch mot Partille. Så jag har väl ändå haft saker att göra.

Men nu lider lovet mot sitt slut och skolan väntar på måndag, wiihuuu! Men så e de, bara att leva med!

Ha de kanon!

4 kommentarer:

  1. Super! Låter som ett schysst lov. Själv har man ju haft att göra... :P Borde väl inte klaga dock, så det ska jag inte göra. Ha en fortsatt trevlig helg! Puss

    SvaraRadera
  2. Kan det varit en bulle till chokladen bakad av självaste mig? :)

    SvaraRadera
  3. har du legat av dig me skrivandet Rikard?? ;)

    SvaraRadera
  4. kom igen, för fan! jag vet att det inte alltid är kul (som ni nog förstått) men det här är knappt godkänt Rikard...

    SvaraRadera