lördag 27 juni 2009

Back in buissnies!

Hej igen! Om ni nu kommer ihåg så är detta min blogg som jag uppdaterar ungefär en gång i månaden nu mera... Har inte riktigt blivit av helt enkelt...

... Men det har väl hänt en del sedan 10mars, mer än två månader sedan. Då var det snö på marken och dunjacka i en sleten sal i skolan. Nu står man i bar överkropp i babyblå keps och bygger ställningar i stekande sol. Och snart bär det av till turkiet med gubbarna... Ska bli riktigt gött, det är på onsdag om två veckor vi drar!!!

Men som sagt. Jag jobbar och står i som ställningsbyggare på MagTon Ställningar AB, se där ja - lite gratisreklam fick jag in oxå, och jag trivs kanon. Sköna gubbar att jobba med och ett härligt arbete där man får vara ute och bygga på brännan!

Imorgon ska jag, Henke och Farsan ner på en liten grabbresa till Halmstad och ha det gött. Sola o bada i Tylösand, käka go mat o ha de allmänt skoj helt enkelt, ser verkligen fram emot detta!

Men nu så får jag nog ge fan i detta, ha de gött!

3 kommentarer:

  1. Maria Filipsson30 juni 2009 kl. 16:00

    ojojoj... He´s back?? Det var som tusan..

    SvaraRadera
  2. Å den kommentaren kom från rätt person, märks ju att ni är släkt om man säger så...mohaha =D

    SvaraRadera